Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Přeplňování spalovacích motorů
Kadleček, Jiří ; Beran, Martin (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce seznamuje s konstrukcí a funkcí základních typů mechanických systémů přeplňování. Dále se zabývá rozborem regulačních prvků přeplňovacích systémů a v poslední kapitole také popisem nejnovějších trendů v oblasti přeplňování.
Provoz a údržba vozidel s přeplňovanými motory turbodmychadly
Vertaľ, Peter ; Krejčíř, Pavel (oponent) ; Vémola, Aleš (vedoucí práce)
Cílem práce je provést měření průběhu teplot na turbodmychadle po zastavení motoru. Měřením chci poukázat na nutnost ponechat motor automobilu po větší zátěži vychladnout na volnoběžné otáčky. Mělo by se tím předejít možným poruchám turbodmychadla. V práci se dále zabývám poruchami, konstrukcí a základními principy fungování turbodmychadla.
Plnící turbodmychadlo
Růsek, Lukáš ; Novotný, Zdeněk (oponent) ; Fiedler, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou přeplňování spalovacích motorů plnícími turbodmychadly. Cílem diplomové práce je návrh turbodmychadla pro naftový přeplňovaný spalovací motor o výkonu 430 [kW]. Ve výpočtech bude uvažována regulace plnícího tlaku odpouštěním výfukových plynů před turbínou (WG) a různé režimy recirkulace výfukových spalin (EGR). Výsledkem bude návrh turbodmychadla splňující dané požadavky. V závěru práce jsou krátce shrnuty další technické doporučení pro následující aplikace plnících turbodmychadel
Konstrukce obtokového ventilu turbodmychadla
Čech, Tomáš ; Drápal, Lubomír (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Práce konstrukčního charakteru zaměřená na návrh externího obtokového ventilu pro řízení výkonu výfukového turbodmychadla.
Design For Six Sigma
Greplová, Kristýna ; Fiala, Alois (oponent) ; Koška, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analýza mezí praktického uplatnění obtokového ventilu TwinScroll turbodmychadla automobilu BMW X6 M užitím nástrojů DFSS (Design For Six Sigma). Cílem je tedy vytvoření speciálního přípravku pro měření těsnosti obtokového ventilu s možností otestování nejrůznějších charakteristik majících vliv na klíčové parametry turbodmychadla.
Zážehový motor s Millerovým cyklem optimalizace provozu turbodmychadla
Novotný, Pavel ; Böhm, Michael (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá výpočtem termodynamických parametrů přeplňovaného zážehového motoru s Millerovým cyklem. Z toho důvodu byla vybrána pohonná jednotka od automobilky Volkswagen, a to modelová řada EA211EVO. Motor disponuje zdvihovým objemem 1498 cm3 a výkon motoru dosahuje 110 kW při 5000 až 6000 otáčkách za minutu. V práci je nejprve proveden základní popis termodynamiky cyklů zážehových motorů, poté je uvedena problematika přeplňování pomocí turbodmychadla a způsoby regulace. Dále jsou popsány sestavené modely motorů v prostředí GTSuite ve variantách s obtokovým ventilem a variabilní geometrií lopatek. Na závěr práce jsou uvedeny optimalizace provozu s různými změnami časování ventilů. Jednotlivé varianty jsou poté porovnány.
Analýza koeficientu tření obtokového ventilu turbodmychadla
Wolf, Juraj ; Spáčil, Tomáš (oponent) ; Krejčí, Petr (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je představit novou metodu určení koeficientu tření obtokového ventilu turbodmychadla. Za tímto účelem bylo navrhnuto a zkonstruováno testovací zařízení. Vysledky z testů byli zpracovány a porovnany v simulačních programech ANSYS a MSC Adams. Predstavená metoda poskytuje presné a dostapuné meření koeficientu tření pro ruzne typy obtokového ventilu turbodmychadla.
Konstrukce obtokového ventilu turbodmychadla
Čech, Tomáš ; Drápal, Lubomír (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Práce konstrukčního charakteru zaměřená na návrh externího obtokového ventilu pro řízení výkonu výfukového turbodmychadla.
Zážehový motor s Millerovým cyklem optimalizace provozu turbodmychadla
Novotný, Pavel ; Böhm, Michael (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá výpočtem termodynamických parametrů přeplňovaného zážehového motoru s Millerovým cyklem. Z toho důvodu byla vybrána pohonná jednotka od automobilky Volkswagen, a to modelová řada EA211EVO. Motor disponuje zdvihovým objemem 1498 cm3 a výkon motoru dosahuje 110 kW při 5000 až 6000 otáčkách za minutu. V práci je nejprve proveden základní popis termodynamiky cyklů zážehových motorů, poté je uvedena problematika přeplňování pomocí turbodmychadla a způsoby regulace. Dále jsou popsány sestavené modely motorů v prostředí GTSuite ve variantách s obtokovým ventilem a variabilní geometrií lopatek. Na závěr práce jsou uvedeny optimalizace provozu s různými změnami časování ventilů. Jednotlivé varianty jsou poté porovnány.
Analýza koeficientu tření obtokového ventilu turbodmychadla
Wolf, Juraj ; Spáčil, Tomáš (oponent) ; Krejčí, Petr (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je představit novou metodu určení koeficientu tření obtokového ventilu turbodmychadla. Za tímto účelem bylo navrhnuto a zkonstruováno testovací zařízení. Vysledky z testů byli zpracovány a porovnany v simulačních programech ANSYS a MSC Adams. Predstavená metoda poskytuje presné a dostapuné meření koeficientu tření pro ruzne typy obtokového ventilu turbodmychadla.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.